Модулі 9 -10 Рефлексія
Рефлексія до модуля 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, тобто задоволення різних навчальних потреб учнів, що в свою чергу може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.
Рефлексія до модуля 10.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, зокрема як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів.
Рефлексія до модуля 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, тобто задоволення різних навчальних потреб учнів, що в свою чергу може призвести до багатогранного різноманітного корисного навчального досвіду для всіх учнів.
Рефлексія до модуля 10.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, зокрема як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий